Vols un pressupost personalitzat? Contacta ja!

 

He llegit i accepto les condicions de l'avís legal

Finques

Contractant els serveis de Punt de Finques,  la Comunitat de Propietaris es despreocupa de la complexa tasca derivada de l’administració i control dels elements comuns de la finca, destacant, entre altres, les següents actuacions que passen a ser exercides per l’Administrador:

    • Confecció periòdica de la comptabilitat.
    • Control pressupostari i de tresoreria. Compte individual per Comunitat i entitat.
    • Revisió dels impagats morosos. Notificació i reclamació de pagament.
    • Càlcul i confecció del pressupost ordinari.Control de Tresoreria
    • Confecció derrames extraordinàries
    • Confecció de la liquidació anual amb detall de les despeses i repartiment entre les entitats registrals. Saldos individualitzats.
    • Enviament de convocatòries ordinàries i extraordinàries.
    • Presència en la Junta Ordinària i confecció de les Actes
    • Avís urgent a operaris o industrials per averies o incidències. Gestió eficaç del Manteniment de la finca.
    • Inspecció Tecnica d’Edificis obligatoria. Gestió de les reparacions necessries.
    • Obertura de notificació de sinistre davant les Cies. d’assegurança. Seguiment dels siniestres fins la seva resolució.
    • Administració de LLoguers.
    • Generació de rebuts i cobrament als arrendatàris.
    • Liquidació als propietaris dins el mes corrent.
    • Liquidació d’impostos, fiances i ITP
    • Selecció d’arrendataris. Gestió d’avals i Garanties.
    • Confecció de contractes i control de venciments. Renovacions o recepción de finques per finalització de la relació arrendatícia.
    • Gestió d’incidències i manteniment. Control I pagament a suministres I proveedors.
    • Declaració de Renda de propietaris i llogaters.
    • Gestió de impostos relacionats, IVA,  Impost de Societats, IRPF. Planificació Fiscal
    • Herències
    • Gestió de la Comunitat de Propietaris, pagament de quotes i derrames.

Vols rebre el nostre news?

Share This